مطالب مفید

خرید قرص سووداک

خرید قرص سووداک | داروخانه مرکز فوق تخصصی گوارش و کبد حکمت
خرید قرص سووداک معمولا برای درمان مشکلات کبدی استفاده می‌شود. برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در کلینیک حکمت در ارتباط باشید.

نوبت دهی غیر حضوری (آنلاین) و پیگیری در سریع‌ترین زمان، مرکز خدمات سلامت گوارش و کبد حکمت، با کلیک روی دکمه‌های زیر:

خرید قرص سووداک برای بیماران کووید ۱۹ و هیپاتیت سی تجویز می‌شود. هپاتیت C، که می‌تواند به سیروز کبدی یا سرطان کبد منجر شود و بسیار خطرناک است، بیماران را نگران می‌کند اما با این دارو جای امیدواری باقی است. برای درمان این بیماری، یک داروی ترکیبی به نام سووداک وارد بازار شد. این دارو، یک ترکیب از دو داروی سوفوسبویر و داکلاتاسویر است و درمانی انقلابی برای درمان هپاتیت C فراهم کرده است.

با ظهور علائم  کرونا، پژوهشگران متوجه شدند که این قرص برای درمان بیماران مبتلا به کووید-19 نیز بسیار مفید است. در بیماران بستری با کووید-19، مصرف قرص سووداک منجر به بهبود علائم تنفسی و کاهش تب شده است. معمولاً درمان با قرص سووداک هفت روز طول می‌کشد و هر روز یک قرص به بیمار تجویز می‌شود.

عوارض جانبی معمولی این دارو عبارتند از سردرد و خستگی که 10٪ از مصرف کنندگان این دارو را تحت تأثیر قرار می‌دهند. علاوه بر این، عوارض جانبی دیگری که با خرید قرص سووداک نصیب‌تان می‌شود شامل تهوع، اسهال و بی‌خوابی هستند. توجه کنند که این قرص حاوی لاکتوز است.بنابراین اگر حساسیتی نسبت به لاکتوز و محصولات آن دارید، حتماً قبل از مصرف این دارو با پزشک خود مشورت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *