مطالب مفید, آزمایشات, کولونوسکوپی, مطالب پزشکی

متخصص گوارش و کولونوسکوپی

متخصص گوارش و کولونوسکوپی ؛ مرکز فوق تخصصی حکمت | نوبت فوری آنلاین | پوشش بیمه، دقیقترین نتایج، جوابدهی سریع

متخصص گوارش و کولونوسکوپی یک پزشک متخصص است که تمرکز اصلی او بر روی تشخیص بیماری‌ها و درمان اختلالات کولون و رکتوم است. متخصص گوارش و کولونوسکوپی با استفاده از دستگاه کولونوسکوپ، که یک لوله بلند و انعطاف‌پذیر است روده بزرگ را بررسی می‌کند. با کمک این روش تصاویر ویدیویی از داخل روده بزرگ را دریافت می‌شود، بنابراین تشخیص بیماری‌ و ناهنجاری‌ها آسان‌تر می‌شود.

متخصص گوارش و کولونوسکوپی باید تحصیلات پزشکی عمومی را پشت سر گذاشته و در زمینه گوارش یا جراحی عمومی تخصص کافی داشته باشد. سپس با گذراندن دوره‌های آموزشی و فراگیری مهارت‌ لازم کولونوسکوپی، تخصص خود را در این زمینه تکمیل می‌کند.

متخصص گوارش و کولونوسکوپی مسئول انجام فرآیند کولونوسکوپی است و باید تصاویر را با دقت تفسیر کند. زیرا تنها در این صورت است که تشخیص بیماری‌های مختلف مانند پولیپ‌ها، زخم‌ها، التهابات و سایر تغییرات مشخص می‌شود. در صورت لزوم، نیز متخصص گوارش و کولونوسکوپی اقدامات درمانی مانند بیوپسی (برداشت نمونه بافتی)، مصرف قرص‌ و داروها را پیشنهاد می‌کند.

متخصص گوارش و کولونوسکوپی مهم‌ترین نقش را در تشخیص زودهنگام سرطان کولون دارد. زیرا با کمک کولونوسکوپی می‌توان ضایعات پیش سرطانی مانند پولیپ‌ها را شناسایی و جلوی تبدیل شدن آن‌ها به سرطان را گرفت. بنابراین، متخصص گوارش و کولونوسکوپی نقش بسیار مهمی در پیشگیری، تشخیص و درمان اختلالات کولون دارد.

کلینیک حکمت در کنار همکاری با بهترین متخصص گوارش و کولونوسکوپی و همچنین پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها در کنار شما خواهد بود تا به صورت دقیق معاینات خود را انجام دهید. هدف مجموعه حکمت همواره افزایش اعتماد مراجعه کنندگان بوده و در راستای تحقق این هدف باکیفیت‌ترین و متنوع‌ترین خدمات را ارائه کرده است.

در این مطلب به صورت کامل در مورد متخصص گوارش و کولونوسکوپی صحبت می‌کنیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار دهیم. در ادامه موارد زیر را به صورت کامل بررسی می‌کنیم.

  • متخصص گوارش و کولونوسکوپی کیست؟
  • کولونوسکوپی چیست؟
  • و…

نوبت دهی غیر حضوری (آنلاین) و پیگیری در سریع‌ترین زمان، مرکز خدمات سلامت گوارش و کبد حکمت، با کلیک روی دکمه‌های زیر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *