داروها, مطالب مفید

قیمت داروی زیتاکس

قیمت داروی زیتاکس

قیمت داروی زیتاکس همچون سایر داروهای خاص متغییر است. برای اطلاع از قیمت داروی زیتاکس همین حالا با کلینیک حکمت و بخش داروخانه تماس بگیرید. معمولا این کلینیک برای مراجعه کنندگانی که قصد خرید داروی زیتاکس را دارندT سرویس دهی دارد. یکی از داروهای استفاده شده در درمان ام اس، آمپول زیتاکس یا همان ریتوکسیمب است. این داروی بسیار مهم توسط شرکت داروسازی سیناژن در ایران تولید می‌شود. عملکرد اصلی این دارو، مبارزه با سلول‌های ایمنی لنفوسیت B و ضد CD20  است.

استفاده از این دارو برای بیماری‌هایی که در آن سلول‌های ایمنی بدن نامنظم می‌شوند، صورت می‌گیرد. داروی زیتاکس به صورت تزریقی مصرف می‌شود. این دارو در شکل آمپول با ویال‌های 10 و 50 میلی‌گرمی و در محلول‌های غلیظ، بی‌رنگ و شفاف در دسترس است. این دارو در دو دوز 100 و 500 میلی‌گرمی ارائه می‌شود. بنابراین باید بدانید که قیمت داروی زیتاکس به تناسب ویال‌های مختلف نیز متفاوت است.

خرید و مصرف داروی زیتاکس تنها با داشتن نسخه پزشک ممکن است. همچنین تزریق آن توسط پزشک متخصص انکولوژی و با تجربه در بیمارستان انجام خواهد شد. در طول فرایند انفوزیون، شما تحت نظر مستقیم یک پزشک یا پرستار قرار خواهید گرفت. به هیچ عنوان نباید بدون مشاوره با پزشک، مصرف دارو قطع گردد. همچنین توجه داشته باشید که تمام دارو و به میزانی که پزشک برای شما تجویز کرده را کامل مصرف کنید.

نوبت دهی غیر حضوری (آنلاین) و پیگیری در سریع‌ترین زمان، مرکز خدمات سلامت گوارش و کبد حکمت، با کلیک روی دکمه‌های زیر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *