مطالب مفید, داروها

قیمت قرص پنتاسا خارجی

قیمت قرص پنتاسا خارجی

قیمت قرص پنتاسا خارجی شاید از نظر شما نسبت به سایر داروهای موجود در بازار کمی گران‌تر باشد. اما توجه به اهمیت این دارو و کیفیت آن خرید قرص پنتاسا خارجی را برایتان رضایت بخش می‌کند. قیمت قرص پنتاسا خارجی در بازار فعلی و تاریخ کنونی هر بسته حداکثر ۱میلیون و پانصد هزارتومان است.

پنتاسا  یک دارو است که بر تأثیر موادی در بدن که باعث التهاب، آسیب بافتی و اسهال می‌شود، اثر می‌گذارد. استفاده از پنتاسا برای درمان کولیت اولسراتیو (بیماری التهاب زخمی شونده روده بزرگ) خفیف تا متوسط در افراد بزرگسال متداول است. همچنین، این دارو برای پیشگیری از عود مجدد نشانه‌های بیماری التهاب زخمی شونده روده بزرگ نیز استفاده می‌شود.

توجه داشته باشید که نام اصلی خارجی داروی پناسا مزالامین است و ممکن است هنگام پرسیدن قیمت قرص پنتاسا خارجی مزالامین را به شما تحویل دهند. در صورت مصرف این دارو و تجربه درد شدید معده، گرفتگی عضلانی یا اسهال خونی پیدا کردید به پزشک مراجعه کنید. همچنین اثرات این دارو ممکن است همراه با تب، سردرد و خارش پوست باشد، که باید جدی گرفته شود.

درصورتی که به داروهای مزالازین، آسپرین، سولفاسالازین یا سالیسیلات حساسیت دارید نباید این دارو را مصرف کنید. سالیسیلات‌ها شامل Nuprin Backache Caplet، Kaopectate، KneeRelief، Pamprin Cramp Formula، Pepto Bismol، Tricosal، Trilysate  می‌شوند.

نوبت دهی غیر حضوری (آنلاین) و پیگیری در سریع‌ترین زمان، مرکز خدمات سلامت گوارش و کبد حکمت، با کلیک روی دکمه‌های زیر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *