مطالب مفید, داروها

خرید قرص آساکول 400

خرید قرص آساکول 400 | داروخانه مرکز فوق تخصصی گوارش و کبد حکمت

خرید قرص آساکول 400 برای درمان مشکلات روده و انواع بیماری‌های مرتبط توصیه می‌گردد. برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در کلینیک حکمت در ارتباط باشید.

نوبت دهی غیر حضوری (آنلاین) و پیگیری در سریع‌ترین زمان، مرکز خدمات سلامت گوارش و کبد حکمت، با کلیک روی دکمه‌های زیر:

خرید قرص آسامول 400 با عملکرد مهارکننده آنزیم سیکلواکسیژناز، باعث کاهش تولید پروستاگلاندین و در نتیجه کاهش التهاب در بیماری التهابی روده ها می‌شود. این قرص با نام تجاری آساکول در دسته‌ی داروهای ضدالتهاب قرار دارد و برای درمان برخی از مشکلات گوارشی مانند کولیت روده استفاده می‌شود.

هنگام تجویز پزشک توجه داشته باشید که متخصص چه دز از دارو را برای شما تعیین می کند. بدین ترتیب باید مراقب باشید به جای خرید قرص آساکول ۴۰۰ نوع ۸۰۰ آن را دریافت نکنید. از جمله بیماری‌های قابل درمان با قرص آساکول موارد زیر هستند:

  • کولیت اولسراتیو یا بیماری کرون
  • کولیت
  • اولسراتیو
  • پروکتیتیس
  • پروکتوسیگموئیدیتیس

معمولا بیمارانی که از عارضه‌های یاد شده به صورت کم یا متوسط رنج می‌برند به کمک این دارو به راحتی قابل درمان هستند. این دارو به صورت قرص، شیاف، انما یا تنقیه مورد استفاده قرار می‌گیرد. دقت کنید که در نوع مصرف تنقیه یا شیاف، هر چه بیشتر این دارو در روده بماند تاثیر بیشتر و بهتری خواهد داشت. تلاش کنید این دارو را به مدت ۱ تا ۳ ساعت در روده خود نگهدارید. در ادامه در مورد خرید قرص آساکول 400 بیشتر توضیح خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *