مطالب مفید, تجهیزات پزشکی

خرید آمپول سینورا

خرید آمپول سینورا | داروخانه مرکز فوق تخصصی گوارش و کبد حکمت

خرید آمپول سینورا ، یا به عبارت دیگر آدالیموماب، با هدف درمان بیماران مبتلا به آرتریت‌های خاصی توصیه می‌گردد. برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در کلینیک حکمت در ارتباط باشید.

نوبت دهی غیر حضوری (آنلاین) و پیگیری در سریع‌ترین زمان، مرکز خدمات سلامت گوارش و کبد حکمت، با کلیک روی دکمه‌های زیر:

اگر بیماری‌های روماتوئید، پسوریازیس، ایدیوپاتیک نوجوانان و اسپوندلیت آنکیلوزان را تجربه می‌کنید، ما به خرید آمپول سینورا را توصیه می‌کنیم.

سینورا به عنوان یک درمان برخی از اختلالات پوستی از جمله پسوریازیس پلاکی و هیدرادنیت چرکی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دارو با مسدود کردن پروتئین معروف به فاکتور نکروز تومور یا TNF که در سیستم ایمنی بدن وجود دارد و باعث تورم مفاصل و آسیب پوستی در پسوریازیس می‌شود، عمل می‌کند. سینورا در دسته‌ای از داروهای معروف به مسدودکننده‌های TNF قرار می‌گیرد. خرید آمپول سینورا با کاهش تورم مفاصل، به کاهش آسیب بیشتر مفاصل و حفظ عملکرد آن‌ها کمک می‌کند.

سینورا در دو فرم سرنگ پیش‌ پر شده و فیزیوجکت به صورت تزریقی استفاده می‌شود. فیزیوجکت یک روش تزریق آسان، دقیق و ایمن است که بیمار می‌تواند خودش این تزریق را انجام دهد. بنابراین بیمار نیازی به مراجعه به مراکز درمانی برای هر نوبت تزریق ندارد.

در کودکان، میزان دوز دارو نیز بر اساس وزن تعیین می‌شود. برای بهره‌برداری بهتر از سینورا، توصیه می‌شود از آن به طور منظم استفاده کنید. برای یادآوری، می‌توانید روزهایی که باید این دارو را مصرف کنید را در تقویم علامت‌گذاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *