مطالب مفید, داروها

خرید دارو سینوپار

خرید سینوپار

خرید سینوپار برای درمان بیماری‌های مختلف و با توصیه پزشک متخصص امکان پذیر است. برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در کلینیک حکمت در ارتباط باشید.

نوبت دهی غیر حضوری (آنلاین) و پیگیری در سریع‌ترین زمان، مرکز خدمات سلامت گوارش و کبد حکمت، با کلیک روی دکمه‌های زیر:

داروی تریپاراتاید با نام تجاری سینوپار محصول شرکت سیناژن است. خرید داروی سینوپار سینوپار یک آنالوگ هورمون پاراتیروئید انسانی است که به روش نوترکیب تولید می‌شود. این دارو در دسته‌ی داروهای نسخه‌ای قرار می‌گیرد و به شکلی مشابه با هورمون پاراتیروئید طبیعی بدن عمل می‌کند که توسط غدد پاراتیروئید ترشح می‌شود. هر قلم تزریقی سینوپار شامل 2.4 میلی‌لیتر محلول تریپاراتاید با غلظت 250 میکروگرم در میلی‌لیتر به صورت محلول آماده تزریق است.

هنگام خرید داروی سینوپار متوجه باشید که به میزان نیاز مصرفی‌تان این محصول را خریداری کنید. میزان مصرف این دارو برای هر بیمار متفاوت است. اما عمده توصیه متخصصان برای مصرف این دارو روزانه ۲۰ میکروگرم است و این معادل 0.08 سی سي است.

حساسیت این دارو بالا است و این یعنی اگر دز اضافی مصرف کردید حتما در کمال آرامش با پزشک خود مشورت کنید. همچنین اگر همزمان قصد دارید با داروی سینوپار داروی دیگری نیز استفاده کنید حتما پزشک خود را مطلع کنید. برای حفظ سوابق سری‌های ساخت استفاده شده در هنگام استفاده از محصول، توصیه می‌شود نام و شماره سری ساخت فرآورده را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *