مطالب مفید, تجهیزات پزشکی

خرید آمپول سینورا

خرید آمپول سینورا از کلینیک حکمت شیراز

خرید آمپول سینورا ، یا به عبارت دیگر آدالیموماب، با هدف درمان بیماران مبتلا به آرتریت‌های خاصی توصیه می‌گردد. برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در کلینیک حکمت در ارتباط باشید.

نوبت دهی غیر حضوری (آنلاین) و پیگیری در سریع‌ترین زمان، مرکز خدمات سلامت گوارش و کبد حکمت، با کلیک روی دکمه‌های زیر:

اگر بیماری‌های روماتوئید، پسوریازیس، ایدیوپاتیک نوجوانان و اسپوندلیت آنکیلوزان را تجربه می‌کنید، ما به خرید آمپول سینورا را توصیه می‌کنیم.

سینورا به عنوان یک درمان برخی از اختلالات پوستی از جمله پسوریازیس پلاکی و هیدرادنیت چرکی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دارو با مسدود کردن پروتئین معروف به فاکتور نکروز تومور یا TNF که در سیستم ایمنی بدن وجود دارد و باعث تورم مفاصل و آسیب پوستی در پسوریازیس می‌شود، عمل می‌کند. سینورا در دسته‌ای از داروهای معروف به مسدودکننده‌های TNF قرار می‌گیرد. خرید آمپول سینورا با کاهش تورم مفاصل، به کاهش آسیب بیشتر مفاصل و حفظ عملکرد آن‌ها کمک می‌کند.

سینورا در دو فرم سرنگ پیش‌ پر شده و فیزیوجکت به صورت تزریقی استفاده می‌شود. فیزیوجکت یک روش تزریق آسان، دقیق و ایمن است که بیمار می‌تواند خودش این تزریق را انجام دهد. بنابراین بیمار نیازی به مراجعه به مراکز درمانی برای هر نوبت تزریق ندارد.

در کودکان، میزان دوز دارو نیز بر اساس وزن تعیین می‌شود. برای بهره‌برداری بهتر از سینورا، توصیه می‌شود از آن به طور منظم استفاده کنید. برای یادآوری، می‌توانید روزهایی که باید این دارو را مصرف کنید را در تقویم علامت‌گذاری کنید.

خرید آمپول سینورا _ آمپول سینورا چیست؟

خرید آمپول سینورا _ آمپول سینورا چیست؟
خرید آمپول سینورا _ آمپول سینورا چیست؟

با خرید آمپول سینورا شما یک محصول دارویی خواهید داشت که معمولاً به دلیل خواص ضد درد و ضد التهابی شناخته می‌شود. این دارو برای تزریق عضلانی یا داخل وریدی و برای کمک به مدیریت و کاهش درد و التهاب طراحی شده است.

این امپول بسته به دستورالعمل‌های پزشکی، از طریق تزریق، چه به صورت عضلانی یا داخل وریدی تجویز می شود. مشخصات آمپول سینورا به شرح زیر است:

فرمولاسیون: محلول مایع برای تزریق

بسته بندی: معمولا در آمپول‌های شیشه‌ای عرضه می‌شود که هر آمپول حاوی یک دوز از این دارو است.

ماده فعال تشکیل دهنده:

ترامادول هیدروکلراید که به عنوان ماده فعال در آمپول سینورا وجود دارد؛ یک ضد درد اپیوئیدی مصنوعی که برای درمان درد متوسط تا شدید استفاده است.

مواد تشکیل دهنده غیرفعال:

آب استریل در این آمپول به عنوان یک حلال برای حل کردن ماده فعال و اطمینان از تزریق آن استفاده شده است.

استات سدیم به عنوان یک عامل بافر برای حفظ تعادل pH محلول عمل می‌کند.

همچنین کلرید سدیم اطمینان حاصل می‌کند که محلول با مایعات بدن ایزوتونیک است؛ که این امر به جلوگیری از تحریک در محل تزریق کمک می‌کند.

خرید آمپول سینورا از کلینیک حکمت شیراز

خرید آمپول سینورا _ کلینیک حکمت
خرید آمپول سینورا _ کلینیک حکمت

در این بخش مفتخریم کلینیک حکمت شیراز را به عنوان بهترین کلینیک تخصصی گوارش شیراز به شما عزیزان معرفی کنیم..

متخصصان مجرب درکلینیک حکمت، با تعهد به ارائه درمان‌های خاص برای بیماران گوارشی، بهترین و موثرترین روش‌های درمانی را برای شما انجام خواهند داد.

خدماتی که شما می‌توانید از کلینیک حکمت شیراز دریافت نمایید عبارتند از:

همچنین کلینیک حکمت امکان نوبت‌دهی سریع و آسان را به جهت راحتی شما عزیزان بوجود آورده است؛ شما می‌توانید جهت گفتن نوبت، بصورت آنلاین از طریق سایت و یا با مراجعه حضوری اقدام فرمایید.

خرید آمپول سینورا _ موارد استفاده

خرید آمپول سینورا _ موارد استفاده
خرید آمپول سینورا _ موارد استفاده

آمپول سینورا که حاوی دیکلوفناک سدیم است، برای شرایط مختلفی که با درد و التهاب همراه است، تجویز می‌شود.

موارد استفاده و خرید آمپول سینورا عبارتند از:

خرید آمپول سینورا _ تسکین درد شدید:

درد بعد از عمل: خرید آمپول سینورا معمولا برای مدیریت درد پس از اقدامات جراحی توصیه می‌شود.

درد تروماتیک: درد ناشی از صدمات یا تروما یکی از موراد مصرف آمپول سینورا محسوب می‌شود.

درد دندان: بعد از جراحی‌ها یا اقدامات دندانپزشکی نیز ممکن است خرید آمپول سینورا توصیه شود.

خرید آمپول سینورا _ شرایط التهابی:

آرتریت روماتوئید: آمپول سینورا می‌تواند برای کاهش التهاب و تسکین درد مرتبط با بیماری آرتریت روماتوئید مورد استفاده قرار گیرد.

استئوآرتریت: این آمپول برای مدیریت درد و التهاب بیماری آرتروز نیز می‌تواند عملکرد مفیدی داشته باشد.

اسپوندیلیت آنکیلوزان: ممک است خرید آمپول سینورا برای درمان درد و سفتی مرتبط با اسپوندیلیت آنکیلوزان تجویز شود.

خرید آمپول سینورا _ اختلالات اسکلتی عضلانی:

تاندونیت: خرید آمپول سینورا برای استفاده در زمان التهاب تاندون‌ها مناسب است.

بورسیت: این دارو می‌تواند در شرایط التهاب بورس‌ها یا کیسه‌های پر از مایع اطراف مفاصل استفاده شود.

کمردرد: برای مدیریت دوره‌های حاد کمردرد نیز می‌توان از آمپول سینورا استفاده کرد.

خرید آمپول سینورا _ نقرس:

حملات حاد نقرس: معمولا خرید آمپول سینورا برای کاهش درد و التهاب در هنگام شعله‌ور شدن حاد نقرس توصیه می‌شود.

خرید آمپول سینورا _ درد قاعدگی:

درد قاعدگی: خرید آمپول سینورا و استفاده از آن در هنگام گرفتگی‌های شدید قاعدگی و دردهای همراه آن، برای تسکین این شرایط مفید خواهد بود.

خرید آمپول سینورا _ ملاحضات ایمنی و موارد منع مصرف آمپول سینورا

خرید آمپول سینورا _ ملاحضات ایمنی
خرید آمپول سینورا _ ملاحضات ایمنی

برای خرید آمپول سینورا و استفاده از آن، یکسری موارد وجود دارد که امکان استفاده موثر و ایمن از این دارو را فراهم می‌سازد.

ملاحضلا ایمنی در مصرف آمپول سینورا عبارتند از:

خرید آمپول سینورا _ واکنش‌های آلرژیک:

آلرژی به داروهای NSAID : خرید آمپول سینورا برای بیماران با حساسیت مفرط شناخته شده به دیکلوفناک، سایر داروهای NSAID یا آسپرین توصیه نمی‌شود.

آنافیلاکسی: در صورت احساس علائم واکنش‌های آلرژیک شدید مانند آنافیلاکسی بعد از مصرف آمپول سینورا، فورا به پزشک مراجعه فرمایید.

خرید آمپول سینورا _ خطرات گوارشی:

توصیه می‌شود بیمارانی که سابقه زخم گوارشی یا خونریزی دارند از خرید آمپول سینورا و مصرف آن خودداری نمایند.

همچنین بیماران مبتلا به اختلالات گوارشی فعال نیاز است در مصرف آمپول سینورا محتاط باشند؛ زیرا داروهای NSAID می‌توانند این شرایط را تشدید کنند.

مصرف همزمان مهارکننده‌های پمپ پروتون PPIs یا آنتاگونیست‌های H2 برای بیمارانی که در معرض خطر بالای عوارض گوارشی هستند؛ باید تحت نظر پزشک باشد.

خرید آمپول سینورا _ ملاحظات قلبی عروقی:

بیماران مبتلا به بیماری قلبی عروقی یا عوامل خطر مانند فشار خون بالا، چربی خون بالا و دیابت باید در مصرف دیکلوفناک با احتیاط عمل کنند.

همچنین نظارت منظم بر فشار خون و وضعیت قلبی عروقی در دوره مصرف آمپول سینورا توصیه می‌شود.

خرید آمپول سینورا _ نارسایی کلیه و کبد:

بیماران مبتلا به نارسایی قابل توجه کلیوی باید از خرید آمپول سینورا صرف نظر کنند؛ یا با احتیاط و تحت نظر پزشک مصرف نمایند؛ زیرا داروهای NSAID می‌توانند عملکرد کلیه را بدتر کنند.

نظارت منظم بر تست‌های عملکرد کبد در هنگام مصرف آمپول سینورا، به ویژه در بیمارانی که مبتلا به بیماری کبدی هستند توصیه می‌شود.

خرید آمپول سینورا _ بارداری و شیردهی:

آمپول سینورا در سه ماهه سوم بارداری به دلیل خطر بسته شدن زودرس مجرای شریانی در جنین منع مصرف دارد؛ همچنین استفاده در سه ماهه‌های قبل باید با دقت و تحت نظارت پزشک انجام شود.

همچنین در دوران شیردهی مصرف آمپول سینورا باید با احتیاط انجام شود؛ چرا که دیکلوفناک در مقادیر کم در شیر مادر دفع می‌شود، بنابراین اگر نیاز به مصرف این دارو در دوران شیردهی دارید؛ نسبت خطر به فایده را در نظر گرفته و حتما تحت نظارت پزشک آمپول سینورا را استفاده نمایید.

خرید آمپول سینورا _ اثرات هماتولوژیک:

مصرف آمپول سینورا را در صورت داشتن علائم کم‌خونی، ترومبوسیتوپنی یا سایر اختلالات خونی، به ویژه با استفاده طولانی مدت کنترل کنید.

 مصرف آمپول سینورا باید در بیمارانی که تحت درمان ضد انعقادی هستند با احتیاط انجام شود. چرا که داروهای NSAID می‌توانند بر عملکرد پلاکت‌ها تأثیر بگذارند و منجر به افزایش خطر خونریزی شوند.

خرید آمپول سینورا _ بیماران مسن:

بیماران مسن در معرض خطر بیشتری برای عوارض جانبی از جمله خونریزی گوارشی، نارسایی کلیوی و حوادث قلبی عروقی هستند. بنابراین باید در مصرف امپول سینورا از کمترین دوز موثر برای کوتاه‌ترین مدت لازم استفاده کنند.

خرید آمپول سینورا _ مشکلات تنفسی:

بیماران مبتلا به آسم، به ویژه افرادی که آسم حساس به آسپرین دارند، باید آمپول سینورا را با احتیاط مصرف کنند؛ زیرا داروهای NSAID می‌توانند برونکواسپاسم را تحریک کنند.

خرید آمپول سینورا _ دوز مصرف آمپول سینورا

خرید آمپول سینورا _ دوز مصرف
خرید آمپول سینورا _ دوز مصرف

دوز مصرف آمپول سینورا در شرایط مختلف، متفاوت است. پزشک شما در کلینیک تخصصی حکمت با توجه به شرایط و وضعیت سلامتی شما دوز مورد نیاز برای خرید آمپول سینورا را به شما توصیه می‌نماید.

در هنگام درد شدید ممکن است پزشک به شما اجازه مصرف دو دوز از این آمپول را بدهد؛ تزریق دو آمپول سینورا باید چند ساعت فاصله داشته باشد؛ اما توجه داشته باشید که میزان کل دوز مصرفی نباید از دو آمپول در روز تجاور کند.

در شرایطی که بیمار مسن باشد و یا درگیر بیماری‌های کلیوی یا قلبی عروقی باشد؛ پزشک کمترین دوز مصرف و کوتاه‌ترین مدت زمان لازم برای خرید آمپول سینورا و مصرف آن تجویز خواهد کرد.

در کل مصرف دوز کمتر از حد نیاز ممکن است اثرگذاری چندانی نداشته باشد و همچنین مصرف بیش از حد آمپول سینورا می‌تواند خطرناک باشد.

 پزشک شما در هنگام تجویز آمپول سینورا، نحوه مصرف و میزان دوز مصرفی را به صورت دقیق برای شما شرح خواهد داد. درصورتی که ابهامی در مورد نحوه و میزان استفاده از آمپول سینورا دارید؛ حتما با پزشک خود صحبت کنید.

خرید آمپول سینورا _ تداخل دارویی با آمپول سینورا

آمادگی قبل از انجام مانومتری آنورکتال
آمادگی قبل از انجام مانومتری آنورکتال

مصرف و خرید آمپول سینورا همراه با برخی داروها می‌توان بر میزان اثربخشی این دارو تاثیر بگذارد؛ در این بخش با کلینیک حکمت شیراز همراه باشید؛ تا داروهایی که مصرف آن‌ها همراه با آمپول سینورا توصیه نمی‌شود را برای شما عزیزان شرح دهیم:

سایر داروهای NSAID و آسپرین‌ها:

مصرف همزمان آمپول سینورا با آسپرین‌ها و سایر داروهای NSAID می‌تواند خطر خونریزی و زخم‌های گوارشی را افزایش دهد.

توصیه می‌شود از مصرف آمپول سینورا با سایر داروهای NSAID یا آسپرین با دوز بالا خودداری کنید.

ضد انعقادها و ضد پلاکت‌ها:

دیکلوفناک موجود در آمپول سینورا می‌تواند اثرات داروهای ضد انعقاد مانند وارفارین و عوامل ضد پلاکت مانند کلوپیدوگرل را افزایش داده؛ موجب افزایش خطر خونریزی شود.

توصیه قابل توجه در هنگام مصرف همزمان این داروها این است؛ که پارامترهای انعقادی را کنترل کنید و به علائم خونریزی توجه داشته باشید.

کورتیکواستروئیدها:

استفاده ترکیبی داروی سینورا با کورتیکواستروئیدها می‌تواند خطر عوارض جانبی گوارشی از جمله زخم و خونریزی را بیشتر کند.

خرید آمپول سینورا _ دیورتیک‌ها:

دیکلوفناک می‌تواند اثرات ضد فشار خونی دیورتیک‌ها مانند فوروزماید و تیازیدها را کاهش دهد.

داروهای ضد فشار خون:

مصرف داروهای NSAID می‌توانند اثرات کاهش فشار خون داروهای ضد فشار خون مانند مهارکننده‌های ACE، ARB ها و بتابلوکرها را کاهش دهند.

سیکلوسپورین و تاکرولیموس:

مصرف ترکیبی این داروها با آمپول سینورا می‌تواند موجب افزایش خطر مسمویت کلیوی شود.

خرید آمپول سینورا _ لیتیوم:

دیکلوفناک موجود در داروی سینورا می‌تواند سطح لیتیوم پلاسما را افزایش داده و منجر به مسمومیت لیتیوم شود.

خرید آمپول سینورا _ متوترکسات:

داروهای NSAID می‌توانند سطح متوترکسات را افزایش دهند و منجر به مسمومیت شوند. توصیه می‌شود از آمپول سینورا به خصوص در دوزهای بالای متوترکسات با احتیاط استفاده کنید.

داروهای SSRI یا مهارکننده‌های انتخابی بازجذب سروتونین:

تعامل این دو دارو با هم می‌تواند باعث افزایش خطر خونریزی گوارشی شود.

خرید آمپول سینورا _ دیگوکسین:

دیکلوفناک موجود در داروی سینورا می‌تواند غلظت پلاسمایی دیگوکسین را افزایش دهد و منجر به مسمومیت بالقوه شود.

مهارکننده‌های انتخابی یا COX-2:

افزایش خطر عوارض جانبی مانند خونریزی گوارشی و حوادث قلبی عروقی در هنگام مصرف داروی سینورا با این داروها وجود دارد.

سولفونیل اوره‌ها:

دیکلوفناکی که در داروی سینورا وجود دارد؛ ممکن است اثر هیپوگلیسمی سولفونیل اوره‌ها (به عنوان مثال، گلیپیزید، گلیبورید) را افزایش دهد.

خرید آمپول سینورا _ پروبنسید:

تعامل این دو دارو با هم ممکن است سطح پلاسمایی دیکلوفناک را افزایش دهد.

آنتی بیوتیک‌های کینولون:

مصرف همزمان این دو دارو می‌تواند منجر به افزایش خطر تشنج شود. توصیه می‌شود در بیماران با سابقه تشنج با احتیاط مصرف شود.

سوالات متداول در مورد خرید آمپول سینورا

بهترین فوق تخصص کبد در شیراز _ روش‌های درمان بیماری‌های کبد
بهترین فوق تخصص کبد در شیراز _ روش‌های درمان بیماری‌های کبد

در این بخش با کلینیک حکمت شیراز همراه باشید تا به سوالات پرتکرار شما در مورد خرید آمپول سینورا پاسخ دهیم.

  • آیا مصرف آمپول سینورا در کودکان امکان پذیر است؟

خرید آمپول سینورا معمولا برای بیماران اطفال توصیه نمی‌شود. در صورت تجویز، تنظیم دوز بر اساس وزن کودک و وضعیت بالینی ضروری بوده و به نظارت دقیق نیاز دارد.

  • آمپول سینورا چگونه باید نگهداری شود؟

آمپول سینورا باید در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم آفتاب و دور از دسترس کودکان نگهداری شود. دمای مناسب برای نگهداری این آمپول بر روی بسته بندی آن مشخص شده است.

  • اگر یک دوز آمپول سینورا را فراموش کردم چه کار کنم؟

در صورتی که یک دوز را فراموش کردید، برای دستورالعمل‌های لازم با پزشک خود تماس بگیرید.

سخن پایانی

آمپول سینورا یکی از قوی‌ترین داروها برای مدیریت درد و التهاب محسوب می‌شود؛ برای مصرف این دارو باید به نکاتی از جمله دوز مصرف و تداخلات دارویی توجه کرد.

در صورتی که به تجویز پزشک خود نیاز به خرید آمپول سینورا دارید؛ می‌توانید اصل این دارو را از داروخانه کلینیک تخصصی حکمت شیراز خریداری نمایید.

از همراهی شما با کلینیک حکمت شیراز سپاس گزاریم و برای شما سلامتی را آرزومندیم.

منبع: medicines

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *