مطالب مفید, آزمایشات

آزمایش متانفرین metanephrine

آزمایش متانفرین metanephrine چیست؟| نوبت فوری آنلاین | پوشش بیمه، دقیقترین نتایج، جوابدهی سریع

آزمایش متانفرین metanephrine معمولا زمانی تجویز می‌شود که پزشک مشکوک به وجود تومورهای آدرنال یا تومورهای فوق کلیوی است. البته گاهی این آزمایش برای رد این فرضیه صورت می‌گیرد. گاهی اوقات نیز در برخی عکسبرداری‌ها ضایعاتی نمایش داده می‌شود که لازم است برای شناختن آن‌ها باید این آزمایش تجویز شود.

اگر فشار خون بالایی دارید که به درمان‌های پیشفرض پاسخ نمی‌دهد پزشک توصیه می‌کند آزمایش متانفرین metanephrine برای شما انجام شود. البته سردردهای شدید، لرزش و طپش قلب نیز سایر مواردی است که باید با فشار خون بالا همراه داشته باشد.

در پاره‌ای از موارد وقتی از نظر ژنتیکی تایید شده باشد که شما داری سابقه برای بیماری‌های مرتبط هستید نیز آزمایش متانفرین metanephrine توصیه می‌شود. اما پایش عود مجدد کسانی که دارای این تومور بوده اند نیز با آزمایش متانفرین metanephrine انجام می‌شود.

آزمایش متانفرین metanephrine با نام آزمایش ادرار ۲۴ ساعته نیز در بین عوام شهرت دارد. البته که ممکن است ادرار ۲۴ ساعته برای آزمایش‌های متفاوتی نیز توصیه شود. دقت کنید که به شما ظرفی داده می‌شود که باید به مدت ۲۴ ساعت ادرار خود را در آن تخلیه کنید. بهتر است ظرف دارای پوشش فویل باشد و به دور از نور خورشید نگهداری شود. پس از ۲۴ ساعت ظرف را به آزمایشگاه تحویل دهید.

آزمایش متانفرین metanephrine آزمایشی است که در منزل به مدت ۲۴ ساعت ادرار را جمع آوری و به آزمایشگاه تحویل داده می‌شود.

نوبت دهی غیر حضوری (آنلاین) و پیگیری در سریع‌ترین زمان، مرکز خدمات سلامت گوارش و کبد حکمت، با کلیک روی دکمه‌های زیر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *