مطالب مفید, داروها

خرید قرص پیرفنکس

خرید قرص پیرفنکس
خرید قرص پیرفنکس برای کسانی که بیماری‌های ریوی را تجربه می‌کنند، بسیار مهم است. برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در کلینیک حکمت در ارتباط باشید.

نوبت دهی غیر حضوری (آنلاین) و پیگیری در سریع‌ترین زمان، مرکز خدمات سلامت گوارش و کبد حکمت، با کلیک روی دکمه‌های زیر:

خرید قرص پیرفنکس معمولا توسط بیماران ریوی بیش از هر چیز مشاهده می‌شود. هنگام خرید قرص پیرفنکس ممکن است داروهایی با نام‌هایی نظیر پیرفنیدون یا Esbriet به شما ارائه شود. پیرفنیدون، یکی از داروهای موثر در درمان فیبروز ریوی، به خصوص در موارد فیبروز ریوی بدون علت مشخص (IPF)، استفاده می‌شود. این دارو در مکانیسم دقیق اثر خود هنوز مورد تحقیقات و بررسی‌های بیشتری قرار گرفته و به طور کامل ناشناخته است. پیرفنیدون به صورت کپسول‌های خوراکی با دوزهای ۲۶۷ میلی‌گرم و قرص‌های خوراکی با دوزهای ۲۶۷ میلی‌گرم و ۸۰۱ میلی‌گرم تولید می‌شود.

در صورت داشتن حساسیت نسبت به پیرفنیدون یا داروهای مشابه، استفاده از این دارو منع می‌شود. همچنین در افراد سیگاری و در صورتی که نقص کبدی با شدت Child-Pugh Class C وجود داشته باشد، باید از مصرف و خرید قرص پیرفنکس خودداری کنند. در نقص کبدی با شدت Child-Pugh Class A یا B نظارت پزشک ضروری است. همچنین، در صورتی که نرخ تصفیه کلیوی (CrCl) بیمار کمتر از ۸۰ باشد، نیز باید با احتیاط این دارو مصرف شود.

اگر دارویی مصرف می‌کنید که برای شما ایجاد حساسیت با نور می‌کند، احتیاط کنید. لازم است بدانید که خرید قرص پیرفنکس و مصرف همزمان با این دسته داروها برای شما تداخل ایجاد می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *